Re: Pytanie dotyczące płyty głównej

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 18:08:20 MET

MK kompulsywnie wyklepał(a) na kalwiaturze:
> Mam płytę główną DFI PS83-BL. Mam do niej włożoną pamięć 512/400 ale w
> biosie da się ustawić max 266. Nawet gdy tak mam ustawione progrm CPU-Z
> pokazuje, że pamięć działa z częstotliwością 133. Na pudełku płyty
> głównej i w instrukcji jest napisane dual channe/400, czy to znaczy, że z
> częstotliwością 400 chodzą tylko pamięciw dualu? Czy jak dołoże jeszcze

A jaki masz procesor? Jeśli to jest Pentium z FSB 533MHz to tak może
być. Ja mam płytę Asus-a na identycznym chipsecie i instrukcja podaje,
że dla FSB 533 MHz proca pamięci idą na 266/333 MHz.
Co do programu CPU-Z to penie podaje podstawową prędkość, bo
prędkość w DDR-ach różnie jest podawana raz rzeczywiste taktowanie,
a częściej zdwojoną częstotliwość z jaką układ pracuje.

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37