Problem z nagrywarką DVD

Autor: MK <lololol_at_rotfl.com>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 17:37:05 MET

Mam nagrywarkę Benq DW1640. Gry wchodzę w Mój komputer widnieje ikona
zamiast Stacja dysków DVD-RM (jest tak tylko zaraz po zainstalowaniiu
windowsa, potem ikonka się zmienia) jest Stacja dysków CD. Mogę normalnie
nagrywać płyty dvd ale chciałbym wiedzieć dlaczego tak jest i jak to
zmienić. System normalnie rozpoznaje moją nagrywarkę, bios tak samo, tylko z
tą ikoną jest problem. Kiedyś po sformatowaniu dysku miałem farta i cały
czas utrzymywała się ikona Stacja dysków DVD-RM. Po następnym formacie znów
widać jako CD.

PS: Mam Windows XP. Po zainstalowaniu windowsa zawsze instaluje SP2, potem
wyłączam niepotrzebne usługi i używam xp-antispy. Gdy to zrobię wtedy
zmienia się ikona napędu. Może wyłączam jakąś usługę której nie powinienem
albo to wina xp-antispy lub SP2?