Re: HP LaserJet 5 - wiatrak

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 14:06:14 MET

ArteQ <arteq@_LUBIE_SPAM_arteq.org> wrote:

> Ja mam niepoparte niczym: tzn oceniam na oko, a właściwie to na ręke -

            Ja tez, dlatego pytalem o oficjalne zalecenia producenta, bo jakos
na nie nie trafilem w manualu.

> jak wieje mocno ciepłym powietrzem to zakładam, że jeszcze powinien
> się pokręcić chwilę.

            Rzecz w tym ze w 99% drukuje na tyle malo, ze cieplm powietrzem
praktycznie wcale nie wieje w ~15 sek po zakojczeniu drukowania.

> Natomiast nie bardzo mogę zrozumieć dlaczego
> drukarka biurowa przystosowana do dużego obciążenia nie potrafi sama
> ocenić kiedy ma dość tego wachlowania i wyłączyć sobie to śmigło.

            Hmmm - HP LJ 2100 mocnao dmucha przez ~30 sek, potem zwalnia obroty
a po kilku minutach wohole wylacza wiatrak.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl