Re: Sprawdzenie LCD w sklepie - czym sie rozni ?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 17:19:07 MET
Message-ID: <duuta3$c22$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

> Dlatego tez postanowilem kupic w "stacjonarnym" sklepie - poogladam i
> wybiore wlasciwy egzemplarz. No i uslyszalem, ze za sprawdzenie pixeli
> mam zaplacic wiecej :( Albo biore zamkniete pudlo i place mniej.

Niezbyt się to opłaca, bo uszkodzone piksele mogą wyskoczyć dopiero po
jakimś czasie (dzień, tydzień, później już bardzo rzadko). Gdyby dali
gwarancję tygodniową na piksele mogłoby się opłacać.

PS. Daj sobie spokój z kupowaniem sprzętu w sklepie, gdzie nie pozwalają
ci nawet zobaczyć sprzętu w działaniu.
Received on Sat Mar 11 17:20:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 11 Mar 2006 - 17:51:14 MET