Re: HP LaserJet 5 - wiatrak

Autor: ArteQ <arteq_at__LUBIE_SPAM_arteq.org>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 00:04:07 MET

> Ktos ma oparte na czyms wiecej niz tylko domysly zalecenia ile ten
> wentylator powinin dzialc - tzn. po jakim minimalnym czasie od zakonczenia

Ja mam niepoparte niczym: tzn oceniam na oko, a właściwie to na ręke - jak
wieje mocno ciepłym powietrzem to zakładam, że jeszcze powinien się pokręcić
chwilę. Natomiast nie bardzo mogę zrozumieć dlaczego drukarka biurowa
przystosowana do dużego obciążenia nie potrafi sama ocenić kiedy ma dość
tego wachlowania i wyłączyć sobie to śmigło. A ktoś wie co daje ten tryb
oszczędzania prądu? Bo szczerze powiedziawszy to nie zauważyłem żeby on
cokolwiek zmieniał poza napisem na wyświetlaczu.

--
ArteQ <at> ArteQ <dot> org