Re: HDD na USB2

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 18:59:54 MET

Dnia Fri, 10 Mar 2006 18:23:18 +0100, BartekK napisał(a):

> Ale nadal sensu brak.
> Potrzebujesz wiekszej pojemnosci? wkladasz wiekszy dysk
> Potrzebujesz wiekszej szybkosci? usb2.0 i tak sie nie wyrabia, wiec
> zadna roznica, wrecz gorzej by bylo bo oba dyski by pracowaly
> konkurencyjnie na jednym porcie, w dodatku wydajnosc huba by miala
> znaczenie.
Potrzeba mi tego do laptopa, mam dwa dyski po 200GB i w tej chwili zongluje
dyskami w jednej kieszeni USB, raz wkladam jeden, raz drugi. A chcialbym
miec dwa naraz. Moge kupic druga kieszen lub kupic kieszen na dwa dyski,
mniejszy balagan na biurku w zwiazku z tym, ze jeden kabel USB i jedno
zasilanie. I o to mi biega tylko. :-) A wydajnosc mi wystarczy, bo dwoch
dyskow naraz i tak nie uzywam (jednoczesnie).

pzdr
Johnny