Re: HDD na USB2

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 18:23:18 MET

Johnny napisał(a):
> Dyski mam, a czy przerost... to by bylo naprawde wygodne i mialoby tylko
> jedno zasilanie, co tez nie jest bez znaczenia.
Ale nadal sensu brak.
Potrzebujesz wiekszej pojemnosci? wkladasz wiekszy dysk
Potrzebujesz wiekszej szybkosci? usb2.0 i tak sie nie wyrabia, wiec
zadna roznica, wrecz gorzej by bylo bo oba dyski by pracowaly
konkurencyjnie na jednym porcie, w dodatku wydajnosc huba by miala
znaczenie.
Potrzebujesz wiekszej niezawodnosci? dwa dyski w tej samej obudowie z
tym samym zasilaniem i na tym samym kontolerze (i dane zapisane na obu)
to marna redutancja - jak ci upadnie to oba zdechna.
A pobor pradu 2 dyskow zawsze bedzie wiekszy niz jednego wiekszego...