Re: SeaTools - Barracuda - Skanowanie partycji?

Autor: radziu <radziumaniakUSUNTO_at_op.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 18:29:00 MET

OMSON wrote:
> Ja wlasnie jestem po naprawie swojego twardziela. Jest to Seagate 40GB
> ATA/100. Pojechalem mu low-format'a z Disc Wizard Starter Edition
> 10.45

ok. dzieki!
ale... sciagnałem, uruchomiłem low lvl formata - Zeros Fill (fully). Gdy
wróciłem po godzinie zastałem go na 8%. :| Czy to naprawde tak wolno idzie?

no ale powiedzmy ze ok - zrobiłem mu tylko Quick'a - odpaliłem SeaToolsa i
dalej to samo :(
Co ciekawsze - gdy odpalam Seatoola ktory jest na Hiren's Boot Cd to wywala
tylko błąd o metadacnych i blabla, a gdy odpalam z floopa to zawiesza mi
totalnie kompa podczas skanowania systemu plików.

omg, to moja czwarta barracuda i nigdy nie mialem tyle problemu - chyba
pojade ją oddac....

z gory dzieki za wszystkie rady

--
pozdro.