Zasilacz Delux DLP-388

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 18:28:28 MET

Witam
Ostatnio sporo było o zasilaczach. Miałem przez pewien czas (na szczęście)
zasilacz Codegena 350 W :) powodował on, że komputer dość często w trakcie
startu po prostu zatrzymywał się.
Wymieniłem go na Delux'a DLP-388 420 W. Problemy ze startem się zakończyły,
system pracuje stabilnie, płyta na pewno dłużej pożyje, 12 cm wentylator
sprawił, że komputer stał się o wiele bardziej cichy. Ale chciałem spytać
Was o opinie na ten temat. Możę któs uzywa??

Pozdrawiam

         Krzysztof Wołoszka

         Tlen: KWoloszka