Re: SeaTools - Barracuda - Skanowanie partycji?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 14:09:37 MET

radziu napisał(a):

> Pytanie - co robić?
Ja wlasnie jestem po naprawie swojego twardziela. Jest to Seagate 40GB
ATA/100. Pojechalem mu low-format'a z Disc Wizard Starter Edition 10.45
(dostepny na stronie producenta) i wszystko dobrze smiga teraz. Takze z
Towim zrobilbym to samo zeby miec pewnosc, ze dobrze naprawiony. ;)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.