Re: Notebook do 3tys?

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 16:44:15 MET

Użytkownik "tomek" <zinger.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:durulm$7i9$1@inews.gazeta.pl...

> (powiedzmy zeby dalo sie pograc w gre typu Fifa`06).

Przez pojęcie pograć rozumiem najniższe ustawienia i niekoniecznie do końca
płynność grafiki. Przy takich założeniach da się pograć na wszystkim.
Osobiście nawet nie spojrzałbym drugi raz w stronę ekranu jakbym cos takiego
zobaczył.
Wyraź się precyzyjniej co to znaczy wg Ciebie pograć.

> Centrino i Bluetootha moge sobie odpuscic.

Odpuszczasz najlepsze.

> - wyjście TV mile widziane

Rzadko spotykane w nowych laptopach.

> - przyzwoita grafika

To nie za tą cenę.

> - wytrzymały (małe dzieci)

IBM

> - niska awaryjność, mile widziana gwarancja 3 lata (lub jako opcja)

Opcja

Reasumując Twoje wymagania:

Ma wszystko oprócz Wi-Fi, przyzwoita grafiki, 512MB RAM, 60GB HDD, nagrywara
CD/DVD, TV-Out. Rozszerzenie gwarancji do 3 lat ok. 450zł.
Wbrew opiniom niektórych Toshiba jest lepsza od HP i Fujitsu-Siemens. HP
jest popularne w Polsce ze względu na dobry marketing firmy. Na zachodzie
jest inaczej i jest tam postrzegane jako klasa trochę niższa. Oczywiście
model podałem przykładowy i być może, że da się znaleźć lepszy za te
pieniądze lub tańszy. Może w innym sklepie.

Jeśli TV-Out nie jest najważniejszy to może być coś takiego:

Mniejszy dysk, brak TV-Out, ale ma za to WiFi, lepszy czas pracy baterii, no
i pewnie trochę trwalszy jest jak to IBM. Nie jest to pancerna seria T, ale
zawsze to IBM.

pozdrawiam