Re: Notebook do 3tys?

Autor: tomek <zinger_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 19:23:37 MET

Czajson <rookie@rookie.cy> napisał(a):

> Użytkownik "tomek" <zinger.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Przez pojęcie pograć rozumiem najniższe ustawienia i niekoniecznie do końca
> płynność grafiki. Przy takich założeniach da się pograć na wszystkim.
> Osobiście nawet nie spojrzałbym drugi raz w stronę ekranu jakbym cos
takiego
> zobaczył.
> Wyraź się precyzyjniej co to znaczy wg Ciebie pograć.
Z tego co pamietam az tak zle nie bylo na R50e, ale nie jestem jakims
maniakiem i nie zamierzam czesto w cokolwiek grac.

> Odpuszczasz najlepsze.
Moze i tak, ale skoro ten komp ma sluzyc glownie w domu, to chyba mozna
powyzsze potraktowac bardziej jako gadzet. Na moja decyzje wplyw ma tez cena.

> Rzadko spotykane w nowych laptopach.
Na pewno miales wyjscie tv na mysli?

> [...]
> jest popularne w Polsce ze względu na dobry marketing firmy. Na zachodzie
> jest inaczej i jest tam postrzegane jako klasa trochę niższa. Oczywiście
> model podałem przykładowy i być może, że da się znaleźć lepszy za te
> pieniądze lub tańszy. Może w innym sklepie.
>
> Jeśli TV-Out nie jest najważniejszy to może być coś takiego:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25788
>
> Mniejszy dysk, brak TV-Out, ale ma za to WiFi, lepszy czas pracy baterii,
no
> i pewnie trochę trwalszy jest jak to IBM. Nie jest to pancerna seria T, ale

Dziekuje za sugetstie!

Pozdrawiam,
Tomek