Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 16:46:10 MET

Mariusz Kruk napisał(a):

> Chyba, że masz akurat aplikację, która chodzi tylko pod dosem i
> komunikuje się gmerając bezpośrednio w sprzęcie...

For gad sejk, kto niby pracuje pod DOSem na komputerze z Athlonem64? To
normalne, że użytkownik nowego komputera instaluje nowe oprogramowanie.
Są co prawda przedsiębiorstwa, które mają stare oprogramowanie pod DOSa
(np. do księgowości, sterowania jakimiś procesami technologicznymi) ale
z reguły używają starych komputerów, a jeśli potrzebują nowego, to ktoś
już tutaj mówił o specjalnych płytach do zastosowań przemysłowych, które
zachowują kompatybilność ze starymi standardami.
Myślę, że można spokojnie założyć, że przeciętny użytkownik nowego
komputera, wykorzystujący go do typowych, "domowych" zastosowań pracuje
tylko w Windowsie XP, tudzież Linuksie i dostęp do dyskietki na USB z
poziomu tego systemu operacyjnego będzie dla niego w zupełności
wystarczający...

# /George Orwell - Rok 1984/