Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 16:10:20 MET

W dniu Fri, 10 Mar 2006 15:52:12 +0100, osoba określana zwykle jako
Atlantis pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Ale jeśli zrobisz kilka kopii ważnego dokumentu na dyskietkach to po
>paru latach i tak Ci WSZYSTKIE padną. :P

Oj, uważałbym na takie stwierdzenia kategoryczne. Kłania się choćby
prosty schemat Bernoulliego

>Nowy komputer możesz spokojnie zbootować z CD czy PenDrive'a, a więc do
>czytania dyskietek z danymi, które ktoś może Ci podrzucić w zupełności
>wystarczy "laptopowa" stacja na USB...

Chyba, że masz akurat aplikację, która chodzi tylko pod dosem i
komunikuje się gmerając bezpośrednio w sprzęcie...

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Mam  litr  wódki  i bułkę I trującą ampułkę.
\  Kruk@epsilon.eu.org   / (Robert Kasprzycki "Mam wszystko jestem  ni-