SeaTools - Barracuda - Skanowanie partycji?

Autor: radziu <radziumaniakUSUNTO_at_op.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 13:58:36 MET

Witam!
Pare miesięcy temu kupiłem dysk Seagate ST3200826A 200GB. W zasadzie do
wczoraj używałem go jako taki 'smietnik' na ktory wrzucałem co tylko mogłem.
Problem pojawił sie gdy chcialem przetestować dysk pod Seatools'em (chce
postawic na nim system i miec pewność że bedzie stabilny). Okazało sie ze
pojawiły sie błedy na partycji - critical error na indexach i recordach
metadanych.
No to probowałem naprawiać dysk Norton Disk Doctorem ktory niby wszystko
naprawiał, jednak gdy znow wlaczałęm seatools okazywło sie na odwrót. No to
wywaliłem całą partycje - założyłem na nowo - a SeaTools dalej pluje sie o
to samo - critical error na indexach i recordach metadanych. Przetestowałem
partycje Acronisem i Partition Magiciem 8 - te wypluły że nie ma żadnych
błedów - czyli sprzeczność do Seatoolsa.

Pytanie - co robić?
Czy faktycznie jest to jakiś błąd na dysku?

Czy przejmować sie sprzecznościa informacji o błedach na partycji?
Czy Seatools wie co robi?

Mam tez druga barracude - 40 GB - oczywiescie wszystko dobrze jest podpięte.

--
pozdro
radek