Re: Jaki HDD do zastosowan audio?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 13:35:57 MET

Michał Kupski napisał(a):

> Kupujesz za symboliczną kwotę niebieskiego Zalmana i po sprawie.
> Jako gratis masz ciszę na mostku i ładny "dizajn" tamże :)

Hehe tak zrobilem u znajomego na jego starym Abicie :)
Co do dysku to dzisiaj ide na zakupy i ostatecznie stanelo na Maxtorze
6l200M0:
http://rankingi.chip.pl/ranking_7944.html?tt_c1=&tt_c2=&tt_c3=&tt_col=&tt_id=24&tt_cmd=1&tt_s=M3&PHPSESSID=f6beb4f8b777a5b8d71b211db48393a9
wg power pozycja 16... btw w sklepie, gdzie sie wybieram sa jeszcze
dostepne modele 6L200S0 (i ciekawi mnie czym sie rozni od tego
pierwszego bo cena identyko) oraz 6L250S0 z 16MB Cache (jedyne 30 zl
drozej jest wiec mam zagwozdke czy nie oplaca sie raz dla wiekszej poj.
dwa dla wiekszego cache). Co sadzisz?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.