Re: Jaki HDD do zastosowan audio?

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 16:19:13 MET

OMSON <omson@o2.pl> napisał(a):

> Hehe tak zrobilem u znajomego na jego starym Abicie :)
> Co do dysku to dzisiaj ide na zakupy i ostatecznie stanelo na Maxtorze
> 6l200M0:
> http://rankingi.chip.pl/ranking_7944.html?
tt_c1=&tt_c2=&tt_c3=&tt_col=&tt_id=24
> &tt_cmd=1&tt_s=M3&PHPSESSID=f6beb4f8b777a5b8d71b211db48393a9
> wg power pozycja 16... btw w sklepie, gdzie sie wybieram sa jeszcze
> dostepne modele 6L200S0 (i ciekawi mnie czym sie rozni od tego
> pierwszego bo cena identyko) oraz 6L250S0 z 16MB Cache (jedyne 30 zl
> drozej jest wiec mam zagwozdke czy nie oplaca sie raz dla wiekszej poj.
> dwa dla wiekszego cache). Co sadzisz?

Troche sie wtrace. Maxtory DiamondMax 10 (takze MaxLine III) maja problemy w
syntetycznych testach Average Write Access Time. W rzeczywistosci nie
ustepuja innym dyskom o podobnych parametrach dzieki "wygladzeniu" tego
problemu przez duzy bufor. Wiec jak juz wybierac, to ten z 16MB.
Zobacz wyniki testow:
http://www.storagereview.com/articles/200601/250_3.html