Re: Pad dysku a odzysk danych

Autor: Feromon <feromon_at_op.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 12:41:48 MET

Użytkownik "Skorupa" <skorupaNOSPAM@poczta.nom.pl> napisał w wiadomości
news:dupj36$m44$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam
> Postanowiłem użyć do odzysku danych prog. Easy Recovery Prof 6.10 z tej
> płyty.
> Znalazł mi dysk, z którego chcę odzyskać pliki, znalazł pliki które chcę
> odzyskać ale gdy wybieram dysk na który chcę zapisać pojawia się problem
> ;(. Program wogóle nie widzi partycji NTFS (nie ma ich w wyborze dysków).
> Stworzyłem 1 partycję FAT32, niby jest na liście do wyboru ale podczas
> próby odzyskania program wywala błąd, że nie może sapisać na tym dysku ;(

Easy Recovery zapisuje odzyskane dane na DRUGIM, pustym dysku, o wielkości
dysku ratowanego. Jest to spowodowane tym,
że przegląda CAŁY zepsuty dysk w poszukiwaniu plików. Jeżeli by zapisywał na
tym samym,
to uszkodziłby pliki, które miał odzyskać. Więc jeśli t ę partycję FAT32
utworzyłeś na tym samym
dysku, to byc może część plików nie da się już odzyskać.

Feromon