Re: Pad dysku a odzysk danych

Autor: Skorupa <skorupaNOSPAM_at_poczta.nom.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 16:52:40 MET

Sander napisał(a):

> Polecam pakiet narzędziowy 'Hiren's BootCD 7.9' na boot'owalnej CD.
> http://homepage.ntlworld.com/hiren.thanki/bootcd.html

Witam
Postanowiłem użyć do odzysku danych prog. Easy Recovery Prof 6.10 z tej
płyty.
Znalazł mi dysk, z którego chcę odzyskać pliki, znalazł pliki które chcę
odzyskać ale gdy wybieram dysk na który chcę zapisać pojawia się problem
;(. Program wogóle nie widzi partycji NTFS (nie ma ich w wyborze
dysków). Stworzyłem 1 partycję FAT32, niby jest na liście do wyboru ale
podczas próby odzyskania program wywala błąd, że nie może sapisać na tym
dysku ;(

Pozdr.
Skorupa