Re: Problem z uruchamianiem komputera

Autor: Artek <crafor[wytnij>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 11:44:08 MET

w <news:1mbrvxl2wlsc0$.dlg@saikokila.pl>
Saiko Kila napisał(a):

> To ja bym najpierw celował w zasilacz (sprawdził po prostu na
> mocniejszym), a później w kondensatory

No wiec tak.., wczoraj włożyłem drugi zasilacz a dzisiaj włączyłem
kompa po ok.15-stu godz przerwy(wsio było poodłączne, zasilanie
itp..).Zaskoczyło za pierwszym razem(na starym zasilaczu juz
uruchomienie za pierwszym razem po takiej przerwie by sie nie
udało)..Zrobie jeszcze ze dwie takie próby i jak nic sie nie zmieni to
ide do sklepu i kupuje zsilacz. A tak odnośnie tego jaki zasilacz
polecilibyście, taki żeby nie przepłacic i żeby w miarę był stabilny do
Mojej konfiguracji...

--
Pozdrawiam
Art