Re: Notebok Fujitsu Siemens :-( opinie

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 11:37:36 MET

Marcel napisał(a):

> kiepskie sa wszystkie f-s z serii amilo , amilo pro. jednak f-s robi takze
> lifebooki, ktore sa nie do zajechania i serwis tez jest bardzo porzadny. ale
> to juz niestety inny przedzial cenowy

ja mam amilo pro 8010
Jestem bardzo zadowolony - nic sie z nim zlego nie dzieje, ale co bedzie
za rok to zobaczymy.
Jakis czas temu dzielilem sie z grupą moją opinią o nim...

--
Pozdrawiam,          # Są takie słowa, które potrafią otworzyć każdy  #
Paweł 'usterk' Guć   # pysk, słowa boleśniejsze od kopnięcia w brzuch,#