Re: Problem z uruchamianiem komputera

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 14:01:03 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Artek*, która zaskrzeczała:

> No wiec tak.., wczoraj włożyłem drugi zasilacz a dzisiaj włączyłem
> kompa po ok.15-stu godz przerwy(wsio było poodłączne, zasilanie
> itp..).Zaskoczyło za pierwszym razem(na starym zasilaczu juz
> uruchomienie za pierwszym razem po takiej przerwie by sie nie
> udało)..Zrobie jeszcze ze dwie takie próby i jak nic sie nie zmieni to
> ide do sklepu i kupuje zsilacz. A tak odnośnie tego jaki zasilacz
> polecilibyście, taki żeby nie przepłacic i żeby w miarę był stabilny do
> Mojej konfiguracji...

Ja bym się zdecydował na 350-360W. Modecoma, Chiefteca, Tagana od
najtańszych do najlepszych w rozsądnej cenie. Ale ten ostatni to wydatek
rzędu 200zł lub 250zł, więc może modecoma MC-350 za około 100zł?
Ewentualnie trochę droższego Enermaksa.

--
Saiko Kila - UIN 223788653
"Widzieliśmy tam nawet olbrzymów - Anakici pochodzą od olbrzymów - a w