Re: Problem z uruchamianiem komputera

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 10:59:58 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*MadMan*, która zaskrzeczała:

> Albo coś z płytą... Ja np. tak mam i olałem problem, bo nic z tym nie
> zrobię. Zasilacz mam dobry, kondensatory całkiem w porządku, zresztą
> system jest rock stable (ostatnio miałem 6 dni uptime'u i przerwałem
> tylko dlatego, że musiałem podłączyć dysk).

Płyta też może być, sam mam taką, już po wymianie kondensatorów. :) Ale
nie opłaca się wymieniać kilku "zdrowo" wyglądających i szukać innych
przyczyn, bo zbyt leciwa. I też jest stabilna jak skała, ale problemy z
włączaniem bywają. Tylko że się nie pogłębiają, więc raczej je lekceważę
(no i w tym wypadku pomaga odłączanie UPSa jeśli komp jest wyłączany na
dłużej).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8