Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 23:24:48 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Atlantis*, która zaskrzeczała:
> No właśnie, tylko to jest problem *software'owy*, nie sprzętowy. Równie
> dobrze można przytoczyć krzaczki w plikach napisanych pod DOSowym editem
> , gdyby je czytać pod Windowsowym Notepadem.

No problemy sprzętowe z przenoszeniem też bywają (ciężko odczytać
dyskietkę amigową pod PC na przykład, bywają problemy z działaniem sieci
pod Amigą itp.), ale tak to zgoda.

> Ja mam wrażenie, że niektórym się wydaje, że plik txt, jpeg czy mp3
> zawiera bezpośrednie odwołania do procesora i architektury konkretnej
> platformy.

Pliki wymienione przez Ciebie to się jak najbardziej przenosi. Podałem
przykład tych których się nie przenosi, a można by było, jak te gry do
których musiałem pisać konwertery. :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8