Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 23:17:36 MET

Saiko Kila napisał(a):

> Jeśli chodzi o plik txt to inaczej kończył linie, co wymaga
> konwersji, prostej ale zawsze, nie każdy Notepad to obsługuje.
> Oczywiście nie o to chodziło przedpiścy, ale to tak na marginesie.

No właśnie, tylko to jest problem *software'owy*, nie sprzętowy. Równie
dobrze można przytoczyć krzaczki w plikach napisanych pod DOSowym editem
, gdyby je czytać pod Windowsowym Notepadem.
Ja mam wrażenie, że niektórym się wydaje, że plik txt, jpeg czy mp3
zawiera bezpośrednie odwołania do procesora i architektury konkretnej
platformy. Tak samo śmiesznie bądź co bądź brzmią pytania zdziwionych
newbie, którzy pytają ze zdziwieniem: "To do Amigi poważnie da się
podłączyć *pecetowy* dysk twardy i CD-ROM?" :P

# /George Orwell - Rok 1984/