Re: 2 x LCD 1600x1200

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 22:32:57 MET

"[sis]" <kamil@nie-ma-mnie.wp.pl> wrote in message
news:dupf4p$5t7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> uuu... to tego nie wiedzialem. ale co 2d nie dziala, czy jak?

Dziala ale wszystko robione jest w sofcie - nie ma akceleracji video (nie
chodzi overlay) nie ma directx (wiec nie wykorzystasz np WMR9) itd itd
itd... aplikacje typu grafika/tekst/internet beda chodzic ok - gorzej z
czyms co intesnywnie wykorzystuje sprzet - wtedy kiszka...

> no co Ty? 1600x1200 ponad 110Hz... jak dla mnie bomba.

mam 2016x1512 w 95Hz - problem ze zdarza sie lekkie pompowanie w prawym
rogu, po nagrzaniu trzeba ja wylaczyc na chwile i wlaczyc - wtedy obraz sie
centruje zgodnie z ustawieniami ktore zrobilem, poza tym lubi zablokowac
zasilacz jesli zbyt szybko wywlaczysz i wlaczysz - ogolnei masa niedorobek,
walcze dodatkow z gamma w tym monitorze - obok mam samsung ktory podoba mi
sie znacznie bardziej - zarowno jesli chodzi o jakosc obrazu jak i
astawy - niestety to tylko 17... (1920x1080x60Hz interlace)