Re: 2 x LCD 1600x1200

Autor: [sis] <kamil_at_nie-ma-mnie.wp.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 09:58:07 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:duq6u5$g6n$1@news.dialog.net.pl...

> Dziala ale wszystko robione jest w sofcie - nie ma akceleracji video (nie
> chodzi overlay) nie ma directx (wiec nie wykorzystasz np WMR9) itd itd
> itd... aplikacje typu grafika/tekst/internet beda chodzic ok - gorzej z
> czyms co intesnywnie wykorzystuje sprzet - wtedy kiszka...

hmm... iiyama do 6600 - na moje granie w AA i ew. podglad (jak sie uwidzi,
zeby ja wlaczyc) LCDki do matroxa. mozna wybrac, ktora karta ma miec
akceleracje? to na stale na matroxa i na rzadanie na 6600 i CRT, zeby
pograc... jesli nie - to w jaki sposob sie to
odbywa? chyba nie losowo ;)

> mam 2016x1512 w 95Hz - problem ze zdarza sie lekkie pompowanie w prawym
> rogu, po nagrzaniu trzeba ja wylaczyc na chwile i wlaczyc - wtedy obraz

[...]

ja u siebie czegos takiego nie zauwazylem - wszystko mam slicznie.
kontrast na 100%, a rozjasnienie tylko na max 50% zeby mi
galki nie wylecialy. a w ogole - to nie wazne z ta iiyama - ja szukam
dobrych LCD do 2500PLN sztuka z rozdzielczoscia 1600x1200 ;)

pozdrawiam,
Kamil