Re: komputer do obróbki video

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 22:24:47 MET

"Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> wrote in message
news:1j9xvtiqdyjfk$.1r2ph2g0bccn8.dlg@40tude.net...
> [...]
>
> Nic nowego.
> Wprawdzie nie śledzę newsów na bieżąco, ale już w dość starych testach na
> tomshardware czy w innym w miarę rzeczowym serwisie intele okazały się
> szybsze w obróbce wideo niż amd.
> ZTCP cpu, które przytoczyłeś, załapują się na okres, w jakim te testy były
> robione, więc tym bardziej wszystko się zgadza. Jest też w mądry sposób
> wytłumaczone w tych testach (lub próbowano wytłumaczyć), skąd się to
> bierze
> - techniczne aspekty sprzętowe, a nie stricto _programistyczna_ instrukcja

Niestety okazuje sie ze porownania moglyby byc korzystne bardziej dla AMD (w
obiektywnych testach kodu generowanego przez np GNU C AMD bywal pare %
wolniejszy - bardziej wskazywano tu na problemy z dobrymi chipsetami i
odpowiednio efektywna pamiecia)

> [...]
>
> Dobrze, że dodałeś, że to na marginesie, bo ja nie o tym pisałem :)
> Chodziło mi o to, że jest tu na grupie dobra wieszczka imieniem "Pandy",
> która mniej zorientowanym amatorom, jakich rzesze przewijają się przez
> grupę, usiłuje w powyższym poście zrobić wodę z mózgu. A że wieszczka ta
> wykazuje się inteligencją, trudno posądzić ją o pomyłkę czy przypadek - a
> wskazuje dalej na celową, zgrabnie wplecioną w prawdziwe informacje
> _demagogię_ (co najmniej poziomu niejakiego Urbana, gdy ów był rzecznikiem
> rządu ;p), a to wskazuje dalej, że to nie jest dobra wieszczka, tylko zła

Prosze nie uzywaj arguemntow emocjonalnych bo nick wskazuje ze jestes
facetem a nie kobeita - jesli uwazasz ze gdzies rozmijam sie z prawda to
wskaz to - takie ploty zazwyczaj robia kobiety, cos gdzies ja nie wiem,
slyszalam ze moze ona ten teges no wiesz... - przypuszczasz atak personalny
choc Twoje posty moga wskazywac ze jestes raczej kiepsko zorientowany w
omawianej tu problematyce - zauwazylem jedna prawidlowosc - zaciekle
atakujesz sprzet korenskich producentow - jednoczesnie pewnie zachwycasz sie
superszybkimi modulam pamieci skrywajacymi pod aluminiowym radiatorkiem
kosci samsunga. Ja korzystam ze sprzetu do pracy , Ty zas jak widze po
prostu sie nim podniecasz...
Oczekuje ze wskazesz miejsce w ktorym klamie, rozmijam sie z prawda... po
prostu - zachowuj sie jak facet a nie jak ciotka klotka...