Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 22:26:22 MET

Użytkownik "Kompaner" <kompaner@wp.pl> napisał w wiadomości
news:duq04a$3fm$1@news.onet.pl...

> który prosił interesantkę, aby przynieść je - o dziwo - na dyskietce. To
nie
> pierwszy raz dostaje on pliki na dyskietce 3,5 cala i nie mówi, że mu nie
> pasuje. Wiem, że w drukarniach rzadko korzystają z PC, więc zapewne
zakupił
> takiego, aby móc obsłużyć klientów, którzy w 99,9% mają PC i w dodatku ze
> stacją dyskietek.
> Obaj pewnie jesteśmy dziwni. Może to wiek?

Wiem jacy panowie pracują w drukarniach. To są starsi panowie, którzy
pracują tylko na jednym komputerze ponieważ wiedzą co gdzie w nim jest i co
się na nim robi. Są oni kroplą w morzu wśród innych pracujących na OS-Xach i
najnowszych Fotochłopach. W dodatku są tańsi i dlatego się ich trzyma, zeby
obsłużyli takich dinozaurów jak oni sami.

pozdrawiam