Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Kompaner <kompaner_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 20:36:40 MET

> To źle, to bardzo źle, pędź to nadrobić!

Witam!
Przy takim sposobie dyskutowania, pozwalam sobie ją zakończyć, gdyż w
momencie przeniesienia dyskusji z przedmiotu sporu na interlokutora - nie
przyniesie ona żadnych korzyści.
Napomknę jedynie, że godzinę temu skopiowałem dwa pliki dla pana drukarza,
który prosił interesantkę, aby przynieść je - o dziwo - na dyskietce. To nie
pierwszy raz dostaje on pliki na dyskietce 3,5 cala i nie mówi, że mu nie
pasuje. Wiem, że w drukarniach rzadko korzystają z PC, więc zapewne zakupił
takiego, aby móc obsłużyć klientów, którzy w 99,9% mają PC i w dodatku ze
stacją dyskietek.
Obaj pewnie jesteśmy dziwni. Może to wiek?
Kompaner