Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 22:06:24 MET

Kompaner napisał(a):

> Co do Amigi lub Maca to pliki stworzone w tamtejszym środowisku kompatybilne
> z moim PC raczej na pewno nie będą. O tym wiedzialbym wcześniej i takiej
> osobie pomóc nie mogę, bez udania się do jej maszyny.

Źle Ci się wydaje... Pliki wykonywalne - oczywiście, do otwarcie tylko
pod danym systemem i sprzętem, no chyba, że użyjesz emulatora na PC, ale
to już inna sprawa. Natomiast co stoi na przeszkodzie, żeby plik WOrda
zrobiony pod MacOSX otworzyć w Windzianym Office? Albo plik txt z Amigi
na PC? Też nic... W przypadku Amigi trochę teoretycznie, bo rzeczywiście
jest problem ze stacją dyskietek - tzn. AFAIK Amiga bez problemu czyta
pecetowe dyskietki 720 KB (po zainstalowaniu odpowiedniej stacji również
1.44 MB) ale Amigowe dyskietki są już nie zjadliwe dla PC...
BTW przecież nawet stacje do ZX Spectrum były kompatybilne z ówczesnymi
PC... :)

# /George Orwell - Rok 1984/