Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Kompaner <kompaner_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 20:12:06 MET

> A co, jeśli to dyskietka w formacie Macintosha? Albo Amigi? Albo plik
> w formacie TAG-a? Jesteś, oczywiście, przygotowany na te wszystkie
> sytuacje?

Witam!
Po co tak mieszać?
TAG jest edytorem tekstu na DOS i rodziny UNIX, więc format dyskietki nie
jest tu istotny, raczej sprawa samego oprogramowania i środowiska. Zresztą w
TAG-u był osobny konwerter na inne formaty i różne kodowanie polskich
znaków, a było ich wtedy, oj było, gdzieś koło 10.
Co do Amigi lub Maca to pliki stworzone w tamtejszym środowisku kompatybilne
z moim PC raczej na pewno nie będą. O tym wiedzialbym wcześniej i takiej
osobie pomóc nie mogę, bez udania się do jej maszyny.
A dużą stację dyskietek mam oczywiście, w pawlaczu. Jakby co, to kwadransik
i działamy.
Uważam, że to ja powinien być maksymalnie kompatybilny, a nie reszta świata
ma się do mnie akurat dostosować, bo nowoczesność.
Ale nikogo do przezorności zmuszać nie można.
Kompaner