Re: telekonferencje

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 00:24:05 MET

On Wed, 08 Mar 2006 23:10:01 +0100, MarKoz wrote:

> kolejna super propozycja? a kto ma tego linuch obslugiwac? administrator
> bedzie latal i pilnowal wszystkiego?
> przeciez wszyscy wiedza ze linuch jest mniej wydajny od windy, mniej
> stabilny i co najwazniejsze trudniej sie go obsluguje
> winda ma lepsze wsparcie itd (a na ktora platforme powstalo wiecej latek?)
> no chyba ze linuch jest tylko i wylacznie pod np serwer bez srodowiska
> graficznego wtedy bedzie szybszy i stabilny
rawiam
Witam.
Już miałem iść spać, ale ten oto wyżej post sprawił, że czuję
istnty <rotfl> Nie chcę tworzyć nowej i jakże bezcelowej burzy linux vs
windows, ale proszę się trzyamć jednej zasady - jeśli czegoś nie
widziałem na oczy - to najzwyczajniej się nie wypowiadam na dany temat.
Coś czuję, że twa styczność z linuxem ograniczyła się do
przeczytania jakiegoś pseduo-mądrego artykułu o tym systeme pewnie coś
ok 1998r. Tyle bo się OT robi. 3mSie