Re: Barracuda

Autor: Agaton <gigsa_at_USUN_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 14:55:00 MET

Czajson napisał(a):

> PW za lenistwo.
> Jest jak byk na stronie producenta.

Pytanie dotyczyło dysków serii V (Barraduda ATA V). Na stronie
producenta są dane dysków nowszych, serii "7".

Uważam, że jeżeli ktoś zadaje pytanie to znaczy, że nie jest wstanie
znaleźć potrzebnych danych. Powody mogą być różne np. brak dostatecznej
wiedzy czy umiejętności. W takich sytuacjach, jeżeli potrafię to
odpowiadam. Jeżeli nie wiem lub nie chcę udzielić pomocy to nie zabieram
głosu. Jak troszkę dorośniesz to zrozumiesz o czym piszę.
Agaton