2 x LCD 1600x1200

Autor: [sis] <kamil_at_nie-ma-mnie.wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 14:54:35 MET

Witam,

Mam 6600GT + iiyame 22", mysle o zakupie dualhead'a (matrox) na PCI i
podlaczeniu pod niego CRT + LCD, a do 6600 drugiego LCD.

Z tego co mniej wiecej sie dowiedzialem, tylko taki uklad moze pasowac w
matroxach (jeden analog + cyfra, 2 x analog, 2 x cyfra - nie da rady). Jesli
sie myle, prosze o poprawienie.

Druga sprawa: jaki LCD 1600x1200 mozecie polecic?

Przeznaczenie: czytanie tekstu (koduje) + www (kryterium ostrosc obrazu), do
gier moge uzywac CRT - choc niechcialbym, zeby przy przewijaniu tekstu cos
mi sie rozmazywalo ;)
Zakres cenowy: nie wiecej niz 2500PLN za sztuke, choc jesli byloby cos
tanszego - to oczywiscie lepiej...

Jakies sugestie?

pozdrawiam,
Kamil