Re: Barracuda

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 15:57:19 MET

Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości
news:dupc3i$g52$1@news.wp.pl...

> Uważam, że jeżeli ktoś zadaje pytanie to znaczy, że nie jest wstanie
> znaleźć potrzebnych danych. Powody mogą być różne np. brak dostatecznej
> wiedzy czy umiejętności. W takich sytuacjach, jeżeli potrafię to
> odpowiadam. Jeżeli nie wiem lub nie chcę udzielić pomocy to nie zabieram
> głosu. Jak troszkę dorośniesz to zrozumiesz o czym piszę.

Twoje pytanie powstało pod wpływem tego, że nie wiesz o czym piszesz. Wiesz
co oznacza, że drugi dysk jest z serii 7200.7? ni mniej ni więcej tylko
tyle, że w takiej serii się ukazał. nie ma dwóch dysków o takim samym
symbolu w dwóch różnych seriach. Byłoby to cokolwiek dezinformujące klienta.
Może wskażesz dorosły człowieku linka do takiego samego dysku z serii V?
Hint numer 2: wklep w wyszukiwarce grafiki Google oba symbole i porównaj
etykietki dysków.

Moja rada co do udzielania komuś pomocy: "Jak się nie znam, to nie
odpowiadam opryskliwie starając się zatuszować brak wiedzy."
Nie zadałeś sobie nawet odrobiny trudu, żeby poszukać odpowiedzi na swoje
pytanie. Jak nie potrafisz wyszukać danych technicznych lub testów to
zacznij lekturę od symbolów handlowych.
I dorośnij w końcu.

pozdrawiam