Re: Antec P180 czy Lian Li 6070 SE?

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 12:26:27 MET

"Jaroslaw Banachowicz" <banjar1_spam@lido.net> wrote in message
news:nek2e3-vn01.ln1@proxy1a.lhsystems.pl...
> Czy ktos moze mi napisac cos o tych obudowach? Recenzje w Sieci czytalem,
> malo ich troche. Priorytetem dla mnie jest cisza - ktora mi to zapewni?
> Planuje pasywny zasilacz, grafe i chlodzenie procka juz mam pasywne. Do
> tego
> ze 2 (Lian Li) lub 3 (Antec) papsty 12cm 14dB z reczan regulacja obrotow.
> Pozostaja dyski. Antec ma 'natywne' wyciszenie, do Lian Li musialbym cos
> pewnie dokupic? Czy np w koszyk na dyski w Lian Li wejdzie dysk 3,5"
> poziomo
> z anytwibracyjnym mocowaniem jako 5,25"?

he, pewnie trudno bedzie ci doczekac sie na wiecej postow na temat tych
obudow, pewnie ze wzgledu na ich cene,
ja ze swojej strony moge przedstawic sie swoija opinie o P180, ktora od
niedawna posiadam, obudowa jest rzeczywiscie taka jak ja opisuja, extra
wykonana i cicha, w srodku mam pracuja tylko dwa wentylatory (Antec)
wymuszajace obied powietrza, wszystko inne jest pasywne, wlacznie z
zasilaczem, dwa dyski, jeden systemowy siedzi w Scythe SilentBox a drugi
goly, ale prawie nie uzywany.
polecam

--
Dariusz Krok