Re: Antec P180 czy Lian Li 6070 SE?

Autor: Jaroslaw Banachowicz <banjar1_spam_at_lido.net>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 13:46:50 MET

Dariusz Krok wrote:
> he, pewnie trudno bedzie ci doczekac sie na wiecej postow na temat
> tych obudow, pewnie ze wzgledu na ich cene,
[...]
> polecam

Zdaje sobie sprawe, ze to nie sa popularne obudowy... Dlatego pytam ;-)
Fajnie, ze sie ktos znalazl.
Dzieki za ta opinie. Co ciekawe rozni sie ona od opinii mojego znajomego o
P180, ale on ma zasilacz 'be quiet' (ODRADZAM po swoch doswiadczeniach z
nimi) i wszystkie 3 wiatraki wlaczone (na minimum) no i mowi, ze jest
glosniejsza niz Dell jego ojca.
Rozumiem, ze nie masz zadnego wiatraka dmuchajacego w kanale na zasilacz?
Jaki to zasilacz?
Czy scythe'a do dysku kupiles po P180 - innymi slowy czy wbudowane
wytlumienie dyskow nie wystarcza?

Pozdrawiam,

--
Dzid