Re: Zrozumienie znaczenia parametrów procesora PIV

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 13:43:27 MET

> Rozumiem, że odnosi sie to wyłącznie dla procesora działajacego z
> nominalnym FSB. Chciałbym w takim razie wiedzieć jak zmieni się
> zapotrzebowanie na moc procesora przy jego pełnym obciążeniu, jeśli nie
> zmieniając napięcia, będę zwiększał częstotliwość taktowania magistrali
> systemowej?

...teoretycznie wzrosnie proporcjonalnie do wzrostu FSB, ale to teoria
jakbys nie chlodzil itd. itp.
Ale mozna tak przyjac. Program SiSoftSandra pokazuje teoretyczna ilosc watów
produkowanych przez proc...

...ciach
> "lepszy" jest właśnie ten drugi, czy dobrze wywnioskowałem?

...ciach
...tu kwestia dyskusyjna, ale jak technologia produkcji ta sama i nie jest
jakos zablokowany to powinien byc lepszy.

> Zatem podane napięcie to napięcie nominalne, czy tak? W zw. z tym, czy za
> prawidłową mogę uznać domyślnie ustawioną w BIOS-ie wartość napięcia
> rdzenia 1.525 V? Czy nie powinno raczej widnieć tam wskazanie 1,425V?

powinno.

ven