Re: Pytanko o Durona

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 17:10:52 MET

On Tue, 07 Mar 2006 16:59:12 +0100, misiek wrote:

> Ja także jestem zdania, iż nie ma sensu tego podkręcać. Podłączam się
> także do sugestii odnośnie RAMu. Dorzuć do 512 albo i więcej jeżeli
> płyta pozwala.
> W zależności od tego do czego komp ma Ci służyć dobierz odpowiednio
> system. Mam na myśli pytanie czy nie warto byłoby postawić na nim
> Linuksa - jeżeli nie planujesz na nim grać, służyć ma do pracy biurowo -
> naukowej to taki np. Ubuntu bazujący na Debianie będzie niewyobrażalnie
> wydajniejszy od Win XP a i problemów nie stwarza nawet początkującym
> pingwiniarzom ;)
> [...]
No i ja się pod tym podpisuje dwoma rękoma i jedną nogą. Ubuntu bym
się nie interesował - IMHO szkoda czasu. win98 bym używał gdybym tylko
był zmuszony a przy głowie wisialby mi pistolet lub miałbym orginalny
nośnik i licencje - w innym wypadku IMHO znowu szkoda czasu. WinXP na tym
sprzecie bez wodotrysków będzie OK. No ale jako fanlinuxa nie mogę Ci
winXP polecić :P 3mSie