Re: Windows XP OEM do składaka

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 13:34:03 MET

"JanuszWo" <jannus_tl@gaz-na-te.pl> wrote in message news:dujdng$j4n$1@node1.news.atman.pl...
>W imieniu Pszemol w wiadomosci <dui1p3.3mk.1@poczta.onet.pl> napisano:

> Pierwsze zdanie jest ok, ale to drugie... Jest nieładne... Badziewny...
> Skąd takie mniemanie? A, że Twoi znajomi nie używają? No, argument nie
> do podważenia... A jak wywalę linuksa, to będę Twoim znajomym? Co? Weź,
> tak bym chciał... Znasz takie twierdzenie, że miliony much nie mogą się
> mylić? To z jakiejś reklamy...

Nie rozumiem o co się tak właściwie strzępisz...

> O wyrocznio! O ekspercie! Jakaż mądrość bije z Twoich wersów spłodzonych
> w jedynie słusznym Microsoft Outlook. Wiesz... A mutantami to są
> jeszcze ci, co jeżdżą na rowerach... I Ci, co latają samolotami... To
> przecież nienaturalne, żeby tak robić... I jeszcze Ci, co nie są
> katolikami... to też mutanci! I masochości! Zaraz... A może miałeś ma
> myśli masoni? No, chyba, że Twoi znajomi jeżdżą rowerami, samolotami
> albo nie są katolikami, to wtedy jeszcze nie ma przestępstwa.

Twoje zdanie nie zmienia faktu, że linuxa używa MARGINES społeczeństwa.
Więc wynika z tego prostego faktu wniosek, że linux nie jest uniwersalnym
systemem którego wszyscy lubią używać - MS Windows jest takim osem.

> No... nie za bardzo...

Nie za bardzo? Czyli grasz... Zreszta to pytanie bylo do Pitera.