Re: radeon x1300 pro czy gf 6600?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 13:34:54 MET

Tomasz Del <vafloo.SKASUJ@gazeta.pl> w wiadomości
<news:dujrsr$dd9$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Hmm, myślenie może nawala, a może nie. Zależy komu. Nie każdy jest
> zorientowany w obecnym sprzęcie i różnicach między nVidią a ATI. Ja obecnie

Mam coś wprawdzie ostatnio skłonność do przesadzania w wymowie swoich
sformułowań, ale generalna idea pozostaje niezmieniona - ktoś pisze prawie
oczywisty absurd, albo wręcz kłamie, bo pisze tylko pół prawdy, a Ty
zakładasz, że to może być cała prawda.

> pracuje na Matroxie G400 i ani z nVidą, ani ATI nie miałem nigdy nic wspólnego
> (wcześniej grafikę obsługiwał mi S3 Virge).

No to se nie pograłeś w zasadzie ;).

--
Pozdrawiam,
  Gargamel