Re: Ocena konfiguracji

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 11:11:01 MET

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:dujik7$okb$1@inews.gazeta.pl...

> Skoro nie możesz dokładać, to może... odejmij? Ostatnio znalazłem znajomej
> poleasingowy,

a moze cos takiego?
poleasingowy Vectra VL400DT P3 ~870MHz na i815 wyposazony w 512MB ram -
450zl
nowy dysk 80GB - 200zl
nowa grafika do grania FX5200 Ultra - 200zl
nowa nagrywarka Pioneer DVD - 180zl
za monitor dalem 120zl - tez poleasingowy HP, ale trafilem na taki ze chodzi
jak niejedna nowka.
Razem - 1150zl

takie cos b.niedawno zlozylem znajomym i b.pozytywnie jestem zaskoczony tym
jak to dziala,
takie zastosowania jak office, internet dzialaja jak marzenie, testowalem
gry takie jak RTCW, MOHAA, i jakies samochodowki - idzie idealnie. nie wiem
jak najnowsze, ale komputer nie to tego.
ma on jeszcze ta zalete ze jest cichutki - to trudno wycenic.

--
B.G          GG#51489