Re: radeon x1300 pro czy gf 6600?

Autor: Tomasz Del <vafloo.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 09:00:56 MET

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał(a):

> Instalacja fabrycznych sterowników z tą kobyłą to bezsens. Omegadrivers
> i po kłopotach :)

Czyli mam rozumieć, że jest jakaś lżejsza wersja driverów do X1300 i tymi
200MB można się nie przejmować?
Będę wdzięczny za info, bo jak przeczytałem, że tyle to zajmuje w pamięci, to
z góry zrezygnowałem z zastanawiania się nad X1300. Ale gdyby była możliwość
instalowania czegoś lżejszego, a równie funkjonalnego i sprawnego...