Re: radeon x1300 pro czy gf 6600?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 11:40:42 MET

Tomasz Del <vafloo.SKASUJ@gazeta.pl> w wiadomości
<news:dujejn$77u$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Czyli mam rozumieć, że jest jakaś lżejsza wersja driverów do X1300 i tymi

Same sterowniki jako takie nie są ciężkie.

> 200MB można się nie przejmować?
> Będę wdzięczny za info, bo jak przeczytałem, że tyle to zajmuje w pamięci, to

Ofiara propagandy? Samodzielne myślenie nawala? :p
Wprawdzie Ati nigdy nie było mocne od strony softu, ale - bez przesady...

> z góry zrezygnowałem z zastanawiania się nad X1300. Ale gdyby była możliwość
> instalowania czegoś lżejszego, a równie funkjonalnego i sprawnego...

Ciężkie jest "catalyst control center", w właściwie M$ Netframe 1.1, którego
ten CCC wymaga do działania, ot co.
W sumie nie ma obowiązku instalowania CCC, w omegadrives jest to zastąpione
Ati Try Toolsem (można ściągnąć "samodzielną" instalację tego programu z
www.guru3d.com (chyba)).

Jak nie jesteś uczulony na punkcie oglądania filmów, to Ati Try Tools
wystarczy (brak w nim możliwości zmiany domyślnej konfiguracji AVIVO -
chociaż nie wiem, czy chip X1300 ma avivo w ogóle).
A jeśli jesteś uczulony - cóż, można ustawić CCC, żeby nie siedziało w
tray'u, zajmuje wówczas jeden proces mniej w pamięci, a jeden-dwa pozostałe
jego procesy, gdy nie jest uruchomione, zajmują ZNACZNIE mniej pamięci niż
200 MB :P, tzn. nie wyróżniają się specjalnie w tłumie procesów pod tym
względem.

Jeden "szczegół" - netframe instalowałem wyłącznie z linka ze strony Ati
przy catalystach, jest to link wersji netframe na stronie m$, zawierającej
jakieś poprawki (jak zwykle z resztą - z m$ tak bywa...).

ps.: Żeby nie było - aż sprawdzę (gdy będę miał możliwość), ile zajmuje CCC
po jego uruchomieniu.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel