Re: POMOCY padł DVD rom a sklep zlikwidowany Co robić ??

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 08:43:20 MET

Użytkownik "tynio" <tynio@kasujto_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:duibri$3po$1@opal.futuro.pl...

> Kurier to koszt 12 zł
> to chyba nie majątek a i sporo taniej niż na nowy napęd DVD
>
> Tynio

A twoj czas poswiecony na zalatwienie tej sprawy + koszty telefonow ,
dojazdow w poszukiwaniu syndyka czy innych osob ktore maja dokumenty
tej firmy (czy masz pewnosc ze takie osoby w ogole istnieja -ja znam
przyklad malej
2 osobowej firmy - wlasciciel z dnia na dzien zamknal firme i pojechal
pracowac za granice
a klienci ze sprawami gwarancyjnymi pozostali z niczym) ?
Imho jak sprawy nie idzie latwo i szybko zalatwic to niestety taniej jest
odposcic a na przyszlosc
zachowac wybierac lepiej sklepy w ktorych sie kupuje.

pzdr