Re: POMOCY padł DVD rom a sklep zlikwidowany Co robić ??

Autor: Tynio <SKASUJ_TO_tynio_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 12:09:45 MET

Poswiecajac chwilke wolnego czasu Przemek naskrobal(-a):

> A twoj czas poswiecony na zalatwienie tej sprawy + koszty telefonow
> , dojazdow w poszukiwaniu syndyka czy innych osob ktore maja
> dokumenty tej firmy (czy masz pewnosc ze takie osoby w ogole
> istnieja -ja znam przyklad malej
> 2 osobowej firmy - wlasciciel z dnia na dzien zamknal firme i
> pojechal pracowac za granice
> a klienci ze sprawami gwarancyjnymi pozostali z niczym) ?
> Imho jak sprawy nie idzie latwo i szybko zalatwic to niestety taniej
> jest odposcic a na przyszlosc
> zachowac wybierac lepiej sklepy w ktorych sie kupuje.

Byla to firma jedna z wiekszych na dolnymslasku
firma dzialaala 10 lat na rybku
telefon ma za darmo a windyka juz mam namierzonego
ale droga jest dluga juz wszystko wiem i prawie wszystko zalatwilem
Ile bedzie to trwalo nie mam pojaie koszt to okolo 5-10 zl (bezyna oraz papier i tusz z
drukarki)

Tynio

Pozdrawiam