Re: K8N Neo3 + AMD Sempron64 3000+ zawiesza siÄ?

Autor: MARCIN <m.k3_at_op.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 07:56:30 MET

Gargamel napisał(a):

> Czasami to dosłownie wszystko opada.
> "WYMIENIŁEM" a PRZETESTOWAŁEM PRZEZ MIN. 12 GODZIN TO NIE TO SAMO!!!
> s754 jest bardzo wybredny co do pamięci.

chodzi mi o to ze nie jest to kwestia pamieci bo wlozylem do komputera
kostki ddr ktora sa stabilne na innym komputerze, sa to kosci kingstona
wiec jesli zwisy sa na kosciach kingmaxa i kosciach kingstona (na dwoch
roznych). wiec chyba nie jest przyczyna kosc pamieci

> A a propos MSI - kiedyś robiła tabelki przy opisach swoich płyt, jakie
> procesory przeszły na nich testy, a jakie nie - teraz tak już nie robi?
> Aaaa, jest, tylko 4 literek się delikwentowi nie chce ruszyć:
> http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=642&kind=1
> Btw., a bios w tej płycie masz najnowszy?

bardzo ciekawe ja kupujac w sklepie procek mialem taki wykaz:
PROCESOR AMD SEMPRON 2500+ BOX (754 pin) 64 bit Palermo
PROCESOR AMD SEMPRON 2600+ BOX (754 pin) 64 bit Palermo
PROCESOR AMD SEMPRON 2600+ OEM (sock.A)
PROCESOR AMD SEMPRON 2800+ BOX (754 pin) 64 bit Palermo
PROCESOR AMD SEMPRON 2800+ OEM (sock.A)
PROCESOR AMD SEMPRON 3000+ BOX (754 pin) 64 bit
PROCESOR AMD SEMPRON 3100+ BOX (754 pin) 64 bit Palermo
PROCESOR AMD SEMPRON 3300+ BOX (754 pin) 64 bit Palermo
PROCESOR AMD SEMPRON 3400+ BOX (754 pin) 64 bit Palermo

czyzbym procek 3000+ nie byl "Palermo" i nie byl kompatybilny z ta plyta?