Re: K8N Neo3 + AMD Sempron64 3000+ zawiesza siÄ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 15:10:46 MET

MARCIN <m.k3@op.pl> w wiadomości <news:duhbb3$mgi$1@opal.futuro.pl>
napisał/a:

> pamiec wymienilem na inna i byl ten sam efekt

Czasami to dosłownie wszystko opada.
"WYMIENIŁEM" a PRZETESTOWAŁEM PRZEZ MIN. 12 GODZIN TO NIE TO SAMO!!!
s754 jest bardzo wybredny co do pamięci.

A a propos MSI - kiedyś robiła tabelki przy opisach swoich płyt, jakie
procesory przeszły na nich testy, a jakie nie - teraz tak już nie robi?
Aaaa, jest, tylko 4 literek się delikwentowi nie chce ruszyć:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=642&kind=1
Btw., a bios w tej płycie masz najnowszy?

--
Pozdrawiam,
  Gargamel