Re: Re: Projektant systemów komputerowych

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 01:20:59 MET

dnia Mon, 06 Mar 2006 22:51:16 +0100 DooMiniK napisal(a):

> ps. co rozumiesz pod pojęciem "Projektant systemów komputerowych" ?
> - projektowanie oprogramowania?
> - projektowanie sieci komputerowych?
> - .... ?

system komputerowy to glownie sprzet, uP, pamiec, uklady we/wy, a
pobocznie jakis maly programik orientujacy sie w polaczeniu owego
sprzetu. [przynajmniej wg mnie, i wg ludzi, ktorzy mi dyplom podpisywali
;)]

[to juz tylko do autora watku] jest sporo firm, ktore potrzebuja takich
projektantow, ale to znajomosc assemblera dla kilku rodzin procesorow,
troche sprytu i wszechstronnosc zainteresowan w dziedzinie techniki. jesli
chodzi ci wylacznie o pecety, to chyba w polsce cos takiego jest nierealne.

z tego co piszesz o nowych technologiach, to moze skierowalbys sie na
modernizacje istniejacych i wdrazanie nowych systemow informatycznych w
urzedach, na pocztach, itp. ale na nowinki techniczne to tam zazwyczaj nie
ma pieniedzy.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org